marketingowy-harpagan.pl

W jubilerstwie jest bardzo dużo marek. Jakie cechy łączą ich wyroby? Po pierwsze surowce, jakie wybierają do tworzenia biżuterii, ale także czym dodatkami je ozdabiają. W tym wpisie skierujemy naszą uwagę na te drugie. Dokonamy ich podziału i krótko opiszemy.

Syntetyczne kamienie – są z reguły wytwarzane minii ołowiowej, a dokładnej ze szkła ołowiowego. Projektanci często wykorzystują je w tańszych modelach biżuterii. Szkło ołowiowe jest przede wszystkim cechuje się wysokim stopniem załamania światła. Pozostaje także zdecydowanie gęstsze od tego powszechnego. Najbardziej rozpowszechnionym wytwórcą takiego materiału jest zachodnia marka Swarovski.

Cubic Cyrkonia |to} następny chętnie wykorzystywany element ozdobny. Kamień ten tworzy się od początku do końca sztucznie. Pozostaje niebywale gęsta, co więcej możemy ją zgodnie z marzeniami barwić. W jubilerstwie ta imitacja diamentu znany jest krótko, powstaje w wysokiej temperaturze. Cóż, główną pozytywną stroną jest atrakcyjna wartość.

Kamienie Szlachetne są to najbardziej wartościowe spośród kamieni wkładanych w biżuterię. Wyróżniamy ich na świecie całkiem wiele. Jednak dziś zawęzimy się na tych najczęściej wykorzystywanych.

Szmaragdy {to| wyższa wersja minerału – berylu. Dla laików, to ten oliwkowy. Cieszy się uznaniem kobiet, ale także pasjonatów. Pozostaje bardzo twardy oraz łupliwy.

Rubiny pozostają prawie najcenniejszym kamieniem szlachetnym, co więcej przynależą do rodziny korundu. Słynną ponadprzeciętnej gęstości, najpopularniejsze rubiny pozostają krwistoczerwone w ich nierzadko możemy zauważyć głębię barwy.

Szafiry – są bardzo doceniane w przemyśle jubilerskim. Symilarnie do szafirów przynależą do grupy korundów. Najczęściej są granatowe. Duża ilość złotników wytwarza go syntetycznie.

Diamenty – możemy pisać dość długo. Pozostają najtwardsze z pośród istniejących na ziemi skał oraz także najwięcej warte.

Opisaliśmy główne dodatki wykorzystywane do upiększania wyrobów jubilerskich. Jednak, że wyróżniamy ich świecie zdecydowanie dużo.

Marketingowy Harpagan